Utbildningar i samarbete med StigFram
Cater Akademin
Vi vill hjälpa dig att stärka din kompetens och förståelse för vikten av ett effektivt ledarskap med konkreta affärsstrategier. Detta gör vi med ett tydligt fokus på att service är din verksamhets största konkurrensmedel. Den nöjda gästen är den bästa tillgången du kan skaffa dig.
Affärsmannaskap
Vi börjar med grunden till företagandet och att på ett utvecklande sätt driva och styra sin verksamhet mot välmående.
Aktivt ledarskap
En av de viktigaste uppgifter som ledare har är att driva en operativ verksamhet affärsmässigt och effektivt.
Gästen i Fokus steg 1
Utbildningen inriktar sig på hur vi levererar excellent service. Medarbetaren är ansiktet utåt och möter dagligen gästen.
Marknadsföring & Sociala medier
Det gäller att ständigt hänga med, att vara på tå, att vara först, att nå ut bäst, snyggast och smartast till sin målgrupp.
Restaurangens pengar
En av de viktigaste uppgifter som ledare har är att driva en operativ verksamhet affärsmässigt och effektivt.
Revenue Management
Det innebär att sälja rätt produkt, till rätt pris, till rätt kund, vid rätt tillfälle och i rätt kanal, där målet är att öka lönsamheten.
Skapa en servicekultur på företaget
En servicekultur bygger på att alla medarbetare har en gemensam syn på vad som är service och vad det innebär för kundmötet